בית השטיחים והפרקט - שטיחי טלאים וינטאג' - עבודת יד מול מכונה
עד 70% על כל השטיחים! בית השטיחים OUTLET   לחצו לחוות דעת על החנות   גוגל +
בית השטיחים בית השטיחים כתובת אינסטגרם גוגל + פייסבוק משלוחים חינם!
03-9389911
משלוח שטיחים
דף הבית >> טיפים ומאמרים >> שטיחי טלאים וינטאג' - עבודת יד מול מכונה

שטיחי טלאים וינטאג' - עבודת יד מול מכונה

שטיחי טלאים בסגנון וינטאג' יכולים להעניק מראה מרשים, ייחודי ומעוצב לכל בית. מדובר בשטיחים אשר מורכבים מטלאים של מגוון שטיחים ואריגים, ויוצרים דוגמאות מיוחדות ומראה אשר עשוי להפוך את חלל הסלון או כל שטח אחר בבית לייחודי יותר.

בשנים האחרונות הפכו שטיחי הטלאים לנפוצים מאוד, שטיחים שניתן לראות סלון ובכל בית הם נראים ממש כמו יצירת אומנות של ממש. ב"בית השטיחים" תוכלו למצוא מגוון רחב של שטיחי טלאים שונים, כאשר אנו מחלקים אותם לשני סוגים: שטיחים בעבודת יד ושטיחים בעבודת מכונה.

מה המאפיינים של כל אחד מהסוגים הללו? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

שטיחי טלאים וינטאג' בעבודת יד

שטיחי טלאים וינטאג' בעבודת יד כשמם כן הם – שטיחים אשר ארוגים בעבודת יד בלבד. השטיחים הללו עשויים במאת האחוזים מצמר איכותי, והם נארגים ביד בהקפדה על כל חלק וחלק. בהכנת השטיחים הללו משתמשים בטלאים של שטיחים שונים, ותופרים אותם יחד לכדי יצירת אומנות של ממש, תוך התאמה של גוונים, דוגמאות, עיטורים או כל מאפיין אחר.

התוצאה הסופית הינה של שטיח מרהיב ביופיו, שטיח אשר יוצר סוג של יצירת אומנות של ממש בסלון הבית שלכם או בכל חדר בו תבחרו להניח אותו, והופך את האזור כולו למעניין ומיוחד יותר.

היתרונות בשטיחים מהסוג הזה הינם כמובן המראה. ניתן להבחין כי מדובר בעבודת יד קפדנית והשטיחים הללו מעניקים מראה יוקרתי ומרשים במיוחד. כמו כן, עבודת היד המוקפדת מעניקה לשטיח איכות גבוהה במיוחד ומאפשרת שימוש בו לטווח ארוך ללא כל בעיה.

לצד זאת, החיסרון העיקרי הוא המחיר. שטיחים כאלו, מטבע הדברים, יקרים יותר משטיחים באריגת מכונה בשל עלויות הייצור הגבוהות שלהם והאיכות הגבוהה.

שטיחי טלאים וינטאג' באריגת מכונה

סוג נוסף של שטיחי טלאים וינטאג' אלו שטיחים אשר נארגים על ידי מכונה. בשיטה הזו למעשה לוקחים את סגנון הטלאים, ויוצרים אותו באמצעות מכונות מתקדמות אשר יוצרות את מראה הטלאים, רק בקלות רבה יותר ובתהליך ייצור קצר הרבה יותר.

היתרונות באריגת מכונה מגיעים מאופן הייצור – המכונה עצמה. בשל העובדה שמכונה מבצעת את רוב פעולות הייצור של השטיח, השטיחים הללו יהיו זולים יותר לעומת אלו אשר מיוצרים בעבודת יד, כך שהמחיר הסופי יהיה נוח יותר.

החסרונות, אלו כמובן היעדר היתרונות בשטיחי עבודת היד – איבוד המראה האוטנטי של עבודת היד, ואיכות נמוכה יותר. יחד עם זאת, בבית השטיחים אנו מקפידים כי כל השטיחים שלנו, גם אלו שמיוצרים בעבודת מכונה, יהיו איכותיים מאוד, בשלל עיצובים מרהיבים ויוכלו להשתלב בכל בית בצורה הטובה ביותר, כך שלא כל אחד יוכל להבחין בעין בלתי מקצועית בהבדלים בין סוגי השטיחים הללו, וכך אתם יכולים להרשות לעצמכם שטיח טלאים מרשים גם בתקציב קטן יותר.

שטיח באריגת מכונה
         
בית השטיחים
בית השטיחים והפרקט - מבחר השטיחים הגדול בישראל - טל' 03-9389911